Webshop voor uw bedrijf

Wilt u uw besteltraject versnellen en vereenvoudigen?

Dat kan met een webshop op maat. In deze webshop kunt u of uw werknemers werkkleding, veiligheidsschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen bestellen. Op basis van uw wensen en het geselecteerde pakket aan producten bouwen wij een webshop voor u. In het voortraject bespreken wij al uw wensen en de vele opties met u. Uiteraard kunnen wij uw logo plaatsen, zodat de webshop helemaal past in uw huisstijl. Wilt u documenten zoals bijvoorbeeld uw kledingreglement, een retourformulier etc. toevoegen? Ook dat behoort tot de vele mogelijkheden.

Zelf bestellen

Doordat medewerkers zelf bestellingen kunnen plaatsen, bespaart u dit veel tijd. Per medewerker of functie kunt u een persoonlijk budget instellen en welke artikelen hij/zij mag bestellen. Daarnaast zijn per medewerker de maten zichtbaar wanneer deze door ons zijn opgemeten tijdens een passessie met onze pasbus. U kunt er ook voor kiezen dat slechts één of enkele medewerkers toegang hebben tot de webshop en bestellingen kunnen plaatsen voor groepen medewerkers. Hiermee heeft u alles in eigen hand en profiteert u toch van het bestelgemak.

Optimaal inzicht

Een groot voordeel van de webshop is dat u altijd alle managementinformatie beschikbaar hebt. U heeft op ieder gewenst moment inzicht in de bestellingen en de kosten. Via een XML-koppeling kunt u de gegevens uit de webshop ook uitwisselen met andere informatiesystemen binnen uw bedrijf.

Uitleg en helpdesk

Alle gebruikers van de webshop krijgen uiteraard een gedegen uitleg van ons. Iedereen ontvangt een handleiding met een heldere uitleg. Ook kunnen we een webshop instructie bij u op locatie verzorgen. Vaak combineren we dit met een productpresentatie. Daarnaast beschikken wij over een helpdesk die u en uw medewerkers telefonisch ondersteuning kan geven.

Gerard van der Veer | GMB – Hoofd Technische Dienst

Het bestellen via de webshop bevalt prima. Je kunt op elk moment van de dag artikelen bestellen en bent dus niet afhankelijk van bepaalde openingstijden.

Lees verder

Enkele voordelen voor u als bedrijf:

> Snel en efficiënt, flexibel
> Webshop in uw huisstijl
> Werken met een budget in euro’s of budgetpunten
> Nieuwspagina of mededelingenpagina toe te voegen
> Mogelijkheid tot iDeal functie
> Retouren of omruilingen gemakkelijk aanvragen via de webshop
> Bestelgeschiedenis, budget- en inloggegevens te downloaden

Enkele voordelen voor de bestellers:

> Overzicht van wat hij/zij kan en mag bestellen
> Gebruik via internet, dus thuis en op de werkplek
> Beveiliging via wachtwoord en login, dus veilig
> Gebruiksvriendelijk
> Uitleg en helpdesk via Profi-Step
> Bestelling te volgen via Track & Trace

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een eigen webshop of een factsheet ontvangen met alle specificaties?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0488 483632 of info@profistep.nl. U kunt uw vraag ook doorgeven via ons contactformulier.