Onze missie

In de bouw, het magazijn, de industrie, zelfs op scholen. Overal waar gewerkt wordt is bedrijfskleding te vinden. Maar hoe maakt u de juiste keuze uit het grote aanbod van bedrijfskleding en veiligheidsschoenen? Wat past het beste bij uw bedrijf? Qua uitstraling, maar ook wat betreft de keuzes die u maakt op het gebied van duurzaamheid?

Met onze kennis, inzet en enthousiasme helpen wij u aan de beste oplossing voor uw behoefte aan bedrijfskleding,veiligheidsschoeisel en persoonlijke beschermingsmiddelen. Wij bouwen graag een relatie met u op die wordt gekenmerkt door een persoonlijke benadering. Wilt u een pakket dat helemaal aansluit op uw eisen en wensen? Wij ontzorgen u graag hierin.

Naast standaardproducten kunnen we u ook maatwerk bieden in de vorm van corporate wear (huisstijlkleding).

Solide partner door jarenlange ervaring

U wilt graag een solide partner. Door onze jarenlange ervaring adviseren wij, dragen oplossingen aan, ontwerpen, onderhouden contact en sturen bij. In Nederland en ook daarbuiten. Onze klanten hebben in hun accountmanager één aanspreekpunt en alle expertise op één plaats. Dat biedt veel gemak. Daarnaast biedt de afdeling verkoop binnendienst ondersteuning.

Ontzorgen en samenwerken

Wij werken hard aan veilig en gekleed werken. Het gaat erom dat uw wensen zo goed mogelijk behartigd worden en dat wij u ontzorgen met ons servicepakket. Samenwerking is daarin het sleutelwoord. Veiligheid, respect, durf, betrouwbaarheid, betrokkenheid, integriteit en duurzaamheid. Daar draait het allemaal om.

Onze werkwijze

Wij stellen alles in het werk om u van dienst te zijn zodat uw medewerkers hun werk goed gekleed en dus veilig kunnen uitvoeren. Uw accountmanager is uw aanspreekpunt. Samen met u inventariseert hij uw wensen en (arbo)eisen. Vervolgens vertalen wij deze in een overzichtelijk en werkbaar aanbod van producten en diensten. Dit stemmen wij helemaal af op uw specifieke situatie. Zo kunnen wij u zo efficiënt mogelijk in uw behoefte aan bedrijfskleding, veiligheidssschoeisel en persoonlijke beschermingsmiddelen voorzien.

Omvangrijke projecten

Bij omvangrijke projecten maken wij een accountmanager en een vaste binnendienstmedewerker, of eventueel een projectmanager, vrij om u te ondersteunen bij de implementatie van uw nieuwe kledingpakket. Dankzij hun ervaring met soortgelijke projecten kunnen zij u een goed advies geven en zorgen zij ervoor dat alles probleemloos verloopt. Zowel uw accountmanager als uw vaste contactpersoon op onze binnendienst onderhouden regelmatig contact en geven u zo nodig een aanvullend advies. Op deze manier bouwen we aan een langdurige relatie, op basis van wederzijds vertrouwen.

Levertijden

Bij aanvang van een project worden de levertijden en verdere wensen afgestemd. Deze afspraken worden in ons systeem vastgelegd. Wij zien er op toe bij uitrol van het project dat deze afspraken nagekomen worden.

Wilt u een afspraak maken met één van onze accountmanagers

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0488-483632 of info@profistep.nl.