Logistiek

Flexibele uitlevering

Wij zijn uiterst flexibel in de logistieke inrichting van klantafspraken. Dat moet ook wel want het uitleveren van bedrijfskleding en veiligheidsschoenen is een behoorlijke uitdaging. Zeker als een bedrijf meerdere vestigingen heeft. Leveringen verzorgen wij in overleg met u, zoals u dat wenst. We kunnen de bestelling bijvoorbeeld verpakken per medewerker en bezorgen op verschillende (thuis)adressen.

Kwaliteit

Wij hebben in onze processen verschillende controlemomenten ingebouwd. Daarnaast hebben we afspraken met onze fabrikanten gemaakt die ons artikelen aanleveren. Het gaat hierbij niet alleen om kwaliteit, maar ook over de levermomenten en -termijnen.

Voorraadhoudend voor snellere levertijden

Het afleverproces en de levertijd is een belangrijk vraagstuk. We hebben daarom in 2013 ons magazijn flink uitgebreid, zodat we met een vloeroppervlak van 1300 m² van veel artikelen een werkvoorraad kunnen aanhouden. Naast deze standaard artikelen houden we ook de eigen kledinglijnen van onze klanten op voorraad. Op die manier kunt u ook met een special kledingpakket profiteren van onze snelle levertijden.

Verzending

Vanuit ons magazijn kunnen we heel snel bestellingen uitleveren. Voor de verzending werken we samen met vervoerders zoals o.a. DHL. Daarnaast hebben we een bezorgbus waarmee we zelf regionaal orders bezorgen.

Wilt u meer informatie of heeft u een vraag?

Neem dan contact met ons op via 0488 483632 of info@profistep.nl. U kunt uw vraag ook doorgeven via ons contactformulier.

Pieta Bekers | De Klok Logistics – Hoofd P&O

De samenwerking met Profi-Step bevalt heel erg goed. We bestellen onze kleding in een klantspecifieke webshop. Onze medewerkers zijn tevreden over hun kleding. Het is herkenbaar en draagt erg comfortabel.

Lees verder